Friday 25 March 2016

Buah Nenas Antara Penawar Gout Semulajadi selain Vivix

Assalamualaikum wbr..

Salam Jumaat buat semua umat islam..๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
Perkongsian saya hari ini ialah mengenai Gout.Salah satu penyakit yang sering mengganggu masalah kesihatan kita.Kalau sesiapa yang ADA masalah Gout mereka akan Tahu bagaimana seksanya menderitanya sakit Gout ni.

Antara pantang larang Gout yang paling glamour ialah tak boleh makan seafood.Aduii makanan paling sedap tu.Dah hilang nikmat seafood yang sedap๐Ÿ˜ฃ. Banyak punca sebenarnya serangan Gout ni boleh terjadi..

Ingat,Jangan bergantung Dengan ubat kimia.Banyak kesan buruk yang akan datang nanti. Antara salah satu kesan buruknya ialah akan effect Pada buah pinggang kita.

Saya ada terbaca info dalam satu blog,Dan saya nak kongsikan dengan ANDA semua.Benda Baik wajib di kongsikan jangan simpan dalam hati je๐Ÿ˜€.Ada seorang pakcik ni menceritakan :

Untuk yang ada masalah gout, saya berpengalaman 20 tahun. Saya tak mampu solat kerana lutut bengkak tak boleh dibengkokkan. saudara saya beri kapsul Gout dari Amerika, saya minum 2 hari, sakitnya cuma berkurang sedikit saja.

Dengan izin Allah SWT saya ditemukan dengan orang Lamongan, umurnya 110 tahun, masih gagah, anaknya umur 90 tahun yang kelihatan lebih tua. Dia tanya saya sakit apa ya? Saya jawap Gout Pak.Dia beritahu,Cuba cari sebiji nanas yang masak dan satu batang lobak putih kira-kira 250 gram. Dikisar tambah 3 biji buah keras, jadikan minuman Jus lalu diminum sekaligus.


Gambar dari Google


Jika Anda ada Gout Cukup Minum Ramuan Ini Sekali Saja!

Berapa kali minumnya?. Sekali saja cukup. Untuk penjagaan yang berterusan minumlah 3 bulan sekali . Saya buat sebagai mana yang diajarkan, gout saya dah hilang sama sekali, sembuh sepenuhnya Alhamdulillah! Saya teruskan tiap 3 bulan sekali hingga bertahun-tahun. Ternyata Gout saya dah ucapkan selamat tinggal.

- 1 biji Nanas yg masak
- Lobak putih kira kira 250 gram
- 3 biji Buah Keras .


Antara Bahan kedua ialah :

Penurun Gout dan pembersih kristal pada ginjal Ini ramuan nya..

1. 10 gelas air mineral.
2. 5 biji apel di potong 4 jangan di kupas kulitnya.
3. 5 helai daun sireh.
4. 1 biji buah Nanas yang masak
5. 2 ketul Halia.
6. Gula batu (gula melaka) 1/4 aje

Rebus bahan tadi selama 35-40 minit hingga menjadi minuman kira-kira 5-6 gelas. Jadikan minuman.

Dari: Teman diIndonesia.

Selamat Mencuba dan Moga Berjaya Bebas Gout๐Ÿ‘Kita Hanya Mampu berusaha Dan Allah swt yang menentukan segala-galanya..
Opsss..jika ada rasa malas Dan susah nak buat ramuan Nenas tu,Tak mengapa..ANDA boleh Cuba alternatif lain yang lebih senang Dan berkhasiat.

Wassap aje Pn Zai Ibu Manis anda...017-3954394

7 comments:

  1. Nenas sememangnya mempunyai banyak khasiat untuk badan kita..

    ReplyDelete
  2. wah bagus nya juga kami sekeluarga suka nenas ni..

    ReplyDelete
  3. penyembuhan dpt dilihat dlm brp lama selepas minum nenas+ lobak putih+buah keras?

    ReplyDelete
  4. penyembuhan dpt dilihat dlm brp lama selepas minum nenas+ lobak putih+buah keras?

    ReplyDelete
  5. Bukan NENAS ye..... NANAS... x caya cuba Google NENAS..... heheheh

    ReplyDelete
  6. Terimakasih atas perkongsian ..Insyaallah..saya akan mencuba

    ReplyDelete
  7. Untuk petua buah nenas tu. Kena bubuh air x? And perlu ditapis ke hampas dia tu?

    ReplyDelete